Zarządzenia Burmistrza 2022 rok
Treść
Zarządzenie Nr 250/2022
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 8 lipca 2022 r.
w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Szkoły Podstawowej w Sobiałkowie w przypadku Jego nieobecności
Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 559 ze zm.) oraz art.68 ust.9 w związku z art.29 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082 ze zm.) Burmistrz Miejskiej Górki zarządza, co następuje:
§ 1. 1. Wyznaczam Panią Annę Nawrot – nauczyciela dyplomowanego zatrudnionego w Szkole Podstawowej w Sobiałkowie, do zastępowania dyrektora tej szkoły w przypadku Jego nieobecności w okresie od dnia 18 lipca 2022r. do dnia 31 sierpnia 2022r.
2. Udzielam Pani Annie Nawrot pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z prowadzeniem Szkoły Podstawowej w Sobiałkowie, w granicach określonych w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zastępstwo, o którym mowa 1 odbywa się w ramach dotychczasowych warunków pracy i płacy nauczyciela zastępującego.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorowi Szkoły Podstawowej w Sobiałkowie.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 18 lipca 2022 roku
Burmistrz
/-/ Karol Skrzypczak
Załącznik do zarządzenia Nr 250/2022
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 8 lipca 2022 r.
PEŁNOMOCNICTWO
Na podstawie art.47 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 559 ze zm.) w związku z art.68 ust.9 i art.29 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082 ze zm.) oraz zarządzeniem nr 250/2022 Burmistrza Miejskiej Górki z dnia 8 lipca 2022 roku w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Szkoły Podstawowej w Sobiałkowie w przypadku Jego nieobecności,
Burmistrz Miejskiej Górki udziela pełnomocnictwa
Pani Annie Nawrot
wyznaczonej do zastępowania dyrektora Szkoły Podstawowej w Sobiałkowie w przypadku Jego nieobecności w okresie od dnia 18 lipca 2022r. do dnia 31 sierpnia 2022r., do dokonywania czynności organizacyjno-administracyjnych, związanych z bieżącym funkcjonowaniem Szkoły Podstawowej w Sobiałkowie, z wyłączeniem spraw finansowych oraz kadrowych związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników.
Pełnomocnictwo obowiązuje wyłącznie podczas każdorazowej nieobecności dyrektora Szkoły Podstawowej w Sobiałkowie w okresie od dnia 18 lipca 2022r. do dnia 31 sierpnia 2022r.
Niniejsze pełnomocnictwo może być w każdym czasie zmienione lub odwołane.
Niniejsze pełnomocnictwo nie upoważnia do udzielania dalszych pełnomocnictw.